
شنبه ها روز سختیه برام چون از صبح کلاس دارم تا عصر کل تایم استراحتمم نیم ساعت از ساعت یک تا یک و نیمه دوتا کلاس اول رو سرحالم ولی دوتای بعدی مثل عذابه برام مخصوصا که درس عمومیه تو کلاسش استاد انقد حرف میزنه سردرد میگیرم کلاس چهارم یکی از درس های اختصاصی و مهمیه و میخام فقط بخوابم و متاسفانه چیزی از درس متوجه نمیشم و فقط سر درد دارم، امروزم که اونجوری بود ،ینی میتونم بگم بد ترین روزامه.متنفرم از شنبه ها واقعا نمیدونم من انتخاب واحد کردنی چیکار میکردم ،،،، تولد اقای کامرانی هم بود البته ۱۰ روزی می...
ادامه مطلب