کافه و اکیپ

خرید بک لینک

دیروز نه پریروز رفتم بازار تا مانتو بخرم برا تابستون و البته تغییر سبک لباس پوشیدن،عاشق مانتو های کتی و رسمی هستم و همه مانتو هام اونجوریه و واقعا پوشیدن اونا تو تابستون سخته (چون گرمه) مغازه هارو میگشتم نه لباسا باب میلم بود نه قیمتا، چرا اینقد گرون شدن یهو ، خلاصه یه شلوار بگی و مانتو خریدم و تقریبا پولام تموم شد girl land...

ما را در سایت girl land دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 18:03

صفحه بندی